
|
 |
Geplaatst op:09-02-2011 Bijgewerkt op:10-02-2011 10:04 Algemene ledenvergadering seniorensociëteit “Het Knooppunt.”Bron: Nettie Kuijer, redactie Radio Stad MontfoortWoensdag 9 februari hield Het Knooppunt in Montfoort weer de jaarlijkse ledenvergadering. De grote zaal van Antoniushof was gevuld met tevreden leden. Voorzitter Chris Koetsier meldde dat 2010 een goed jaar was. Er was grote belangstelling voor de activiteiten. De prettige, gemoedelijke sfeer, de ontspannen sociale contacten, dat is waar het Knooppunt sterk in is. Op dit moment telt de vereniging 959 leden en is daarmee de grootse van Montfoort. Piet van der Zwaag gaf een verslag waarin hilarische onderdelen waren verwerkt, zoals: “De lange afstand wandelaars zouden een verzoolsubsidie moeten krijgen.” Penningmeester Ben de Kok gaf het financiële verslag. De boekhouding werd gecontroleerd en akkoord bevonden. Onder het genot van diverse hapjes en drankjes, en de muziek van Arie de Gier, werd het steeds gezelliger in Antoniushof. Activiteiten voor leden van het Knooppunt: Korte en lange wandelingen, elke maandag vanaf 9.30 uur vertrek HoflandschoolInfo tel. 471430. Klaverjassen en rikken, iedere dinsdagmiddag om 13,15 in de grote zaal van Antoniushof. Info tel. 471841. Gymnastiek, iedere woensdag van 10,30 tot 11.30 uur in de kleine zaal van Antoniushof. Info tel 474415 Sjoelen elke donderdag 14.00 uur in Antoniushof
|
 |

| Reclame | |
 |
|
|